STOGODIŠNJICA „PRIČA IZ DAVNINE“
Ponosni smo što naša škola nosi ime po poznatoj književnici Ivani Brlić-Mažuranić, svima znanoj po nazivu „hrvatski Andersen“. Pričala je prekrasne priče i bajke svojoj vlastitoj djeci te ih zapisivala i tako nama omogućila da i mi krenemo u njezin svijet mašte. Učenici 2b, 3.a i 4.c razreda matične škole i 3. razreda Područne škole Čemernica te 1.i 3. razred Rezovačkih Krčevina sa svojim učiteljicama Renatom Kovač, Jasenkom Jurić-Ćivro, Snježanom Hađijom , Anom Milković i Natašom Kranjec, tijekom mjeseca studenog, sudjelovali su u projektu
„Stogodišnjica Priče iz davnine“.
Uživali smo čitajući bajke „Šuma Striborova“ i „Regoč“, upoznajući likove iz tih bajki i njihove osobine. Provodili smo razne aktivnosti na satovima hrvatskog jezika, likovne i glazbene kulture te TZK-a. Učenici 2.b razreda čitali su sa svojom učiteljicom Renatom Kovač bajku „Regoč“.
Imali su zadatak odrediti likove, njihove osobine te redoslijed događaja u bajci i prikazati najljepši prizor iz bajke pastelama i kolažem. Učenici 3.a razreda matične škole i 3. razreda Čemernice sa svojim učiteljicama Jasenkom Jurić-Ćivrom i Anom Milković upoznali su bajku „Šuma Striborova“. S velikim veseljem izrađivali su rječnik zastarjelica, veliku slikovnicu, crtali strip, izrađivali štapne lutke i glumili lutkarski igrokaz, stvarali svoju pjesmu o začaranoj šumi te plesali „Ples Domaćih“ oponašajući male patuljke.
Učenici 1.i 3.razreda Područne škole Rezovačke Krčevine sa svojom učiteljicom Natašom Kranjec pokazali su iznimnu zainteresiranost za projekt. Osim nastavnih sadržaja u redovnoj nastavi, na projektu su radili i na izvannastavnoj aktivnosti. Izrađivali su slikovnicu Šuma Striborova, plakete povodom 100 godina Priča iz davnine te ples “Domaći”.
Učenici 4.c razreda sa svojom učiteljicom Snježanom Hađija u istraživačkom radu proširili su znanje o našoj najboljoj književnici za djecu Ivani Brlić- Mažuranić. Saznali su o njezinom doprinosu našoj i svjetskoj književnostiI i spoznali zašto je prozvana *hrvatskim Andersenom*. Izradili su plakate: životopis Ivane Brlić – Mažuranić, plakat s nepoznatim riječima i objašnjenjem te uspoređivali likove i ispisivali citate pojedinih likova. Učenici su razvili svijest o doprinosu književnice našoj kulturnoj baštini, analizirali likove te prepoznali i protumačili poruku bajke – da je ljubav majke bezuvjetna. Sve su prezentirali u razredu i tako uspješnim radom dokazali da je čitanje siguran put za promicanje naše kulturne baštine.
Učenici 2.b, 3.a, 3.Č, 1. i 3.RK te 4.c i njihove učiteljice