Kako govoriti o seksualnosti?

490-1-1267039206Dana 17.02.2010. godine održana je parlaonica povodom tjedna psihologije. U sklopu nastave hrvatskog jezika, uz pomoć psihologinje Sanje Milković-Šipek, pedagoginje Ivane Mejašić, prof. Željke Puškarić (naše razrednice), prof. Vesne Pavlović, prof. Danijele Žarković i prof. Ivana Mikolića, pod budnim okom prof. Renate Sudar i uz prisutnost školske liječnice dr. Letice Ramljak u školskoj se knjižnici odvijala žestoka rasprava 8.d razreda. Osmaši su izabrali temu homoseksualnosti i podijelili se u dvije skupine. Afirmacijska skupina branila je i argumentirala tezu da homoseksualci svoju homoseksualnost nose u genima te da im treba dati prava na sklapanje brakova i posvajanje djece. Mi smo predstavnici negacijske skupine koja je branila i argumentirala suprotno mišljenje od zadane teze. Prihvaćamo homoseksualce, ali smatramo da se trebaju boriti protiv svojih nagona. Danas je «in» biti homoseksualac, a metroseksualci postaju dečki budućnosti «furajući se» na Victoriju Becham. Sve više heteroseksualaca sudjeluje u gay paradama jer je fora hodati ulicama pod zastavom duginih boja i biti na televiziji ili u novinama. Naše stajalište najbolje opisuje naša vjera. Vjera prihvaća sve ljude, ali ne pokajnici će padati u sve veći ponor svojih nagona iz kojeg se neće moći izvući. Kako to da neki homoseksualac nakon 5 godina braka s osobom suprotnog spola odjednom shvati da ga privlače osobe istog spola ako je sve u genima i ako se homoseksualci rađaju kao takvi? Kako objasniti činjenicu da ima sve više homoseksualaca, ako se homoseksualci ne mogu razmnožavati? Puno znanstvenih istraživanja dokazuje neke teze, ali ne postoji niti jedno koje govori o uzroku homoseksualnosti. Homoseksualci danas imaju velika prava, gotovo sva. Zamislite kad bi homoseksualci posvajali djecu?! Dijete bi odrastalo u ozračju da je takva orijentacija normalna ili bi kada odraste i shvati kako živi stvorilo neki prijezir prema «roditeljima» homoseksualcima pod utjecajem društva. Na kraju je ipak pobijedila afirmacijska skupina, iako smo mi imali bolje argumente. Učenici afirmacijske skupine pobijedili su jer je našoj skupini veliku potporu i jake argumente davao prof. Mikolić. Ovo je za sve nas bilo jedno novo i lijepo iskustvo koje treba ponoviti. Sandra M., Lucija K., Lovro K. 8.d