IDEMO U 5. RAZRED – integrirani nastavni dan, 11. 5. 2017.

Školski projekt Idemo u 5. razred zaokružili smo i treću godinu za redom s integriranim nastavnim danom. Cilj projekta je priprema učenika četvrtih razreda i njihovih roditeljaza 5. razred i predmetnu nastavu. Na početku projekta  učenici su se kroz pedagošku radionicu upoznali sa situacijama koje ih očekuju u predmetnoj nastavi.

 

Učitelji predmetne nastave posjetili su naše četvrtaše i održavali im sate u njihovim razredima tako da su učenici mogli dobiti sliku o tome kako izgleda sat likovne kulture, što mogu očekivati od informatike, o čemu se govori na povijesti i geografiji, koje zanimljivosti nas uči tehnička kultura, je li uistinu ta matematika tako teška…

Posjetili su ih i učenici 5. razreda i razmijenili svoja iskustva o dolasku u predmetnu nastavu.

Pedagoginja je održala roditeljske sastanke s temom priprema učenika za 5. razred,  gdje je s roditeljima otvorila razgovor o promjenama u životu djeteta, teškoćama na koje trebaju obratiti pozornost i školskom uspjehu.

Svakako najzanimljiviji dio priče je bio u četvrtak 11. 5. 2017., kada su naši četvrtaši sudjelovali u integriranom danu.

Učenici s područnih škola sjeli su na autobus i zajedno sa svojim učiteljicama došli u matičnu školu.

Tu su ih dočekali predmetni učitelji, učenice sedmih razreda i stručne suradnice.

Učenike smo podijelili u 5 razreda kojima smo dali imena prema likovima iz priča naše Ivane Brlić – Mažuranić tako da mo dobili skupine Gita, Stribor, Kosjenka, Hlapić i Regoč.

Mali Brlići dobili su svoje rasporede u ruke i proveli šest skraćenih nastavnih sati . Bili su na satu engleskog jezika, geografije, povijesti,  tehničke kulture, upoznali su rad školske knjižnice i nastavu tjelesne i zdravstvene kulture.

Učenici sedmih razreda brinuli su se o svojim razredima i vodili ih od učionice do učionice, pazili na njih, odgovarali na njihova pitanja i stalno prebrojavali kako nitko ne bi zalutao.

Učenici su upoznali i školski restoran gdje su objedovali.

Šećer na kraju svakako je bio sat tjelesne i zdravstvene kulture gdje su ih učenici 7. i 8. razreda u nekoliko grupa vodili kroz radne jedinice pod nadzorm učitelja tjelesne i zdravstvene kulture.

Integrirani dan završili smo zajedničkim fotografiranjem i naši budući petaši otišli su umorni, ali veseli svojim kućama.

Hvala svim učiteljima koji su tijekom i ove školske godine sudjelovali u izvedbi projekta:

Učenici sedmih razreda: Antonio Špoljarić, Ana Horvat, Filip Petraš, Gabrijela Kastaneti, Marta Krstanović, Lovro Švast, Šimun Blažević, Tina Gvojić, Alessandro Alavanja i Marta Vrdoljak.

Razrednici četvrtih razreda – Kornelija Šarić, Snježana Hađija, Snježana Volenik, Kristina Hercigonja, Jelica Oluić, Ivana Mikina, Sanja Sakal i Dunja Talijanac.

Učitelji predmetne nastave – Ivica Tomljanović, Izabela Konto, Vladimir Didak, Bruno Fijala, Saša Cabunac, Neda Mock, Vedran Jovanović, Anja Brabec, Danijela Žarković i Mario Hrženjak.

Stručne suradnice – Sanja Milković Šipek, Marijana Pađen Jurišić, Sanja Pajnić i Nina Babić.